فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
درباره فروشگاه
بهترین مکان برای پیدا کردن تمام مقالات و پروژه های دانشجویی و دانش آموزی
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1394/02/02
تعداد محصولات اضافه شده : 315
تعداد فروشهای کاربر : 420
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه

   تحقیق کامل در مورد «كارخانه صنعتي مينو»

حسین کوهستانیان 1395/12/08 دسته بندی : پروژه و مقاله 0

تحقیق کامل در مورد «كارخانه صنعتي مينو»

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 34

 

 

 

تحقیق کامل در مورد «كارخانه صنعتي مينو»

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 34

 

 

 

 

 

 

تاريخچه كارخانه

 «كارخانه صنعتي مينو» ي خرمدره  در 85 كيلومتري شهرستان زنجان در زميني به مساحت  54 هكتار در سال 1352 شمسي به دست آقاي خسرو شاهي که  زمينها را با  قيمت مناسبي خريداري كرده بود، تاسيس شده است.  در سال 1352 شمسي تقريباً "نيمي از ساختمانهاي آن احداث و قسمت زيادي از دستگاه ها از كشورهاي آمريكا، انگليس، آلمان، ايتاليا و چند كشور ديگر خريداري شد و به كشور وارد گرديد و توسط مهندسان همان كشورها پيلوت كارگاه ها طراحي ،و دستگاه ها نصب شدند.

پس از نصب و راه اندازي دستگاه ها در سال 1352 شمسي تمامي مهندسان و كاركنان خارجي از مسير هدايت كارخانه خارج شدند و آقاي خسروشاهي براي اداره كارخانه ار كارگران بومي و متخصصان داخلي استفاده كردتا اينكه كل كارخانه اي كه اينك وجود دارد در سال 1354 شمسي به بهره برداري رسيد که در آن زمان يكي از بزرگترين و معروفترين كارخانه هاي توليد مواد غذايي نه تنها در ايران بلكه در خاورميانه بود . تمامي محصولات به علت كيفيت بالا و مديريت ممتاز صادر می شدند تا اينكه با وقوع  انقلاب شكوهمند اسلامي اداره اين كارخانه به دولت سپرده شد و تا كنون نیز ، زير نظر مديران دولتي اداره ميشود.

«كارخانه صنعتي مينو» داراي محصولات متنوعي از قبيل: بيسكويت، ويفر، پفك نمكي، كيك، تافي آبنات مي باشد كه متاسفانه به علت ضعف در مديريت و وجدان كاري اكنون بعضي از قسمتها در حال تعطيل شدن و يا تعطيل مي باشند ، مديراني كه بخاطر خود از سرمايه عظيم انساني و ماشيني اين كارخانه چشم پوشي كرده اند. با اين حال اين كارخانه با توليد روزانه 180 تن  مواد  غذايي و 150 تن آرد مورد  نياز  خود  و منطقه مشغول به كار  مي باشد.قابل ذکر است که این کارخانه دارای گواهینامه ISO 9000 نیز  ميباشد.

علاوه بر واحدهاي توليدي اين كارخانه،  واحدهاي ديگري نیز  مشغول به كار ميباشند كه بي ارتباط به كار توليد نمي باشند از قبيل واحد به اصطلاح مهندسي پروژه برق برنامه ريزي كنترل مرغوبيت و امور فني و آموزشي.  «كارخانه صنعتي مينو» به طور  تقريبي 11 هكتار می باشد که  با 1719 نفر پرسنل در دو شيفت 12 ساعته بصورت رسمي و قرار دادي مشغول به کار می باشند. واحد خانه های سازماني كه در ضلع جنوب غربي كارخانه براي كاركنان غير بومي احداث شده است ،  همچنين اين كارخانه داراي يك بيمارستان 114 تخت خوابي در ضلع جنوب غربي كارخانه نیز  مي باشد.


خرید و دانلود | 2,500 تومان
نوع فایل :word

گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط